48 comentarii la “dragii mosului, iata si T U R N E U L de primavara 2009 cu trupa de STAND-UP COMEDY & PARODY SPITALU’ 9

  1. Azi mi-am luat bilet pentru spectacolul de la Cugir. Abia astept sa va vad, pentru ca va fi pentru prima data:)… Si ati facut impresie buna cu prezentarea:D

  2. :)))..fara activia…o sa fie muuult stand up, mai mult ca data trecuta, in deschidere un filmuletz mai scurt cu o mica trecere in revista a activitatii din ultimii ani. adica peste 500 de show-uri (per total, cu tot cu evenimentele in aer liber, in cluburi si din sali), 3 turnee, in 50 de orase, peste 80 de mii de spectatori in show-urile de sala..si..si.. etc, ca ne-am laudat destul. dupa filmuletz o pantomima cu mircea badea si alina plugaru, apoi partile de stand-up, o parodie cu iepurasi playboy si la final 2 pantomime. prima cu stefan banica jr, andeiutza mariunutza, raduleasca si otil si a doua ….”ce s-ar intampla daca politicienii nostri ar fi gay?..”

    sper ca ti-am starnit curiozitatea

    ps. in principiu show-ul se va numi TOCILARII ROCK’N ROLL sau EPOCA DE SATRA. inca nu e decis, chiar ne puteti spune ce va place (depinde si de continutul final, normal)

  3. Parca parca merge mai bine EPOCA DE SATRA… mai ales avand in vedere personajele care se comporta ca atare. 😉

    Cat despre curiozitatea mea … mi`o starniti si fara stand-up 🙂

  4. si mie imi suna un pic mai bn epoca de satra. da’,oricum, pana dam afisele la facut o sa ne mai vina si alte titluri si, ca de obicei, ne hotaram la nume in fatza tipografiei

  5. Pt. mine cel si cel mai important este sa veniti la Bacau (cat mai des daca se poate) cu sau fara afise 😛

    Ce dor mi`e de voi ……………………

  6. o sa venim, da cel mai probabil la toamna. poti sa ne prinzi pana atunci, cu noul show, ori la brasov, unde avem doua neuroniade, ori toata vara la mare, in teatrele de vara

  7. ne cerem scuze, arad, nu am reusit sa rezolvam cu locatia pentru show si in urmatorele saptamani cand avem noi liber, nu exista spatii disponibile la voi. da promitem sa o rezolvam. ati fost totusi prea multi anu trecut sa nu vrem sa revenim cat mai repede

  8. pt iasi si tg jiu, mai dati din cand in cand o tura pe aici pe blog. foarte posibil in mai. inca nu s-a rezolvat cu sala la chisinau si in functie de asta se vor aseza toate

  9. Salutari din minunatul Caracal.
    Am zis sa trec pe’aici sa va aduc aminte ca ati fost geniali si ca tre sa mai veniti, ca altfel nu se poate. Data viitoare o sa fie mai multa lume, is sigura.
    Mno, keep it up!
    ~Ali

  10. ali,

    multumim mult, sa fie primit ! revenim cu siguranta. cel putin, in a doua parte a show-ului, cand publicul „se incalzise”, ne-a facut si pe noi sa ne simtim f bn. asa ca, daca ai mai dat ture pe cararile blogului in cauza, deja stii vorba mea : nu mai scapati de noi !

  11. Ba frate sunte-ti penali!!! Anaconda va saluta

    Dispreţuieşte-mă că îţi spun ce gândesc
    Decât să mă iubeşti pentru Armani şi Rolex.

  12. multumim mult, VALCEA !
    imi cer mii de scuze ca mi-a scapat treaba cu a „a-4-a oara la bistrita,,,”….nici nu mi-am dat seama. cand mi-au zis colegii la sfarsit nu mi-a venit sa cred.
    oricum, ati fost super ! inca odata multumim ca ati umplut iar pana refuz sala sindicatelor. data viitoare poate facem doua, sa nu mai stea nimeni in picioare.

  13. la calarasi la toamna. la mare o sa avem in teatrele de vara, tot sezonul ( iulie, august) cam asa:

    mamaia – luni
    costinesti – marti
    eforie nord – miercuri
    mangalia – joi
    neptun – vineri

    in week- end -uri suntem in tara, la evenimentele unde suntem invitati

  14. Sincerele mele felicitari :)) . Un show meritat , pt. aradenii dornici de ras !
    Ientertemant .

  15. sincere felicitari pentru spectacolul de la suceava.am fost prima oara sa va vad si am ras cu gura pana la urechi.ce mai,sunteti cei mai tari! va mai asteptam, speram sa nu mai scapam de voi >:D<

  16. Buna la toata lumea..:) Am fost pentru prima oara la spectacol cu spitalul9…..ca o prima impresie a fost foarte buna si imi place de doru deoarece are vocea asemanatoare cu cei din parazitii as vrea sa tin legatura cu voi dar nu stiu daca se poate..:)
    Ce mi`a placut mai mult la voi:cand ati fost la mine in SUCEAVA a fost super tare si rolurile jucate de voi 3 sunt perfecte cel putin mie imi plac:) imi place de voi:) sa o tineti tot asa

    As vrea sa va cunosc si sa particip si eu la spectacole cu voi 🙂

  17. Bravo pentru spectacolul de la Falticeni, si poate mai veniti sa se obisnuiasca lumea si cu asa ceva, acest spectacol fiind primul de acest gen in ultimii (multi) ani 🙂 bafta mai departe

  18. Fratilor e bine ca evoluati…ultima oara ati venit la otv acum cativa ani si erati slabuti rau…melodia cu suvitza…o tampenie…ati evoluat mult felicitari !

  19. Fratilor e bine ca evoluati…ultima oara ati venit la otv acum cativa ani si erati slabuti rau…melodia cu suvitza…o tampenie…ati evoluat mult felicitari !

  20. Mai, mai… spectacol ca al vorstru rar se intalneste… veniti la mare sa stati cu mine la soare 😀 :))) .. mi-e tare dor de voiiiii…va astepttt din toata inima..

    sunteti bestiali… 3 nebunatici cu sare si piper..

    va pup dulce 😀 promit ca stau in primul rand.

    HAIDETI LA CONSTANTAAAA

  21. sal wai nebunilor cand mai venitzi prin TURNU SEVERIN ca de anu trecut de cand ati venit nu am mai ras mai mult de 5 secunde da barem la voi am ras 2 ore sau cat atzi stat … dupa ce ati plecat atunci toti prieteni mei mau intrebat cand mai veniti … eu si tot SEVERINU va asteapta cu mare drg si cu bratele deschise si cu MUUUULTEE GAZEEEE !!! † Amin † :))

  22. in drobeta, cam intre jumatatea lunii oct si prima parte din nov. prin august rezervam salile pentru tot turneul – 30 de orase.
    pana atunci, ne gasesti la mare incepand cu saptamana viitoare

  23. nehh mai bine astept pana veniti si pregatesc mult ras . :)) asa poate nu ma distrez indeajuns la mare si vreu sa fac asta cu prietenii … ok atunci sa avetzi mult succes si DROBETA TURNU SEVERIN va asteapta cu mare DRAG !!!

Lasă un răspuns

