22 comentarii la “zalau – „sa sara-n aeeeeer….!”

  1. un spectacol de-al vostru si mi-am facut portia de ras pe vreo cateva saptamani… n-am mai ras atat de ceva timp. you’re the best:>

  2. mno asa ceva nici nu am pomenit … deci o fost bestial … am ras cu lacrimi :))))

    cei mai tari … tinetio tot asa 😀 … bravo bravo :D:D:D

  3. chiar a fost tare la zalau. si noi ne-am simtit super cu un public ca voi.

    george ,

    pp ca vrei playlistul de la pantomime….daca ai rabdare sa te uiti pe youtube la pantomimele noastre, ai sa vezi ca fiecare dureaza in jur de 7 min. si contine cam 60-80 de fragmente de piese…ar fi cam greu…ar insemna sa-ti dau o lista cu vreo 200 de piese…daca totusi vrei o anumita piesa, mai da un mesaj aici cu versurile pe care ti le amintesti, lasa un mail si ti o trimit eu

  4. avem filmare si de la satu-mare. si acolo a fost ….cum a fost :))) adica perfect ! o sa fie o selectie din toate filmarile

  5. pt sorin

    am fi chiar foarte bucurosi. am mai zis, n-am mai auzit de trupa de comedianti cu fanclub-uri, dar..”cred ca-i de bine”, cum zicea margineanu..:))

    pt ilisei

    la cluj in 2 saptamani. 18 martie, ora 19, casa de cult a studentilor. rezervari la 0722 347 378

  6. Bunã. Sunt din Zalãu si tin sã vã spun cã am asistat la cel mai tare spectacol din putinele câte au fost pe aici :|. Sper cã v-ati simtit bine la noi, la Zalãu, si cã o sã ne vizitati de cât mai multe ori cu putintã. Vã salut si vã urez succes in continuare si vã astept cu alte show-uri legate de toti cei care se cred „vedete” . >:D< !!

  7. domnule doru,

    am vazut ca iai zis luii george sa iti lase o adresa de mail si ii poti trimite piesa…ash vrea si eu daca se poate piesa de la arad de la spectacolu „date mare ca te facem noi mic” parca prin versuri era si faza….: ” De ziua ta mamico un dar mai frumos nu se putea” nu vreau sa zic mai multe sa nu stric spectacolu pt cei ce nu au vazut…daca ai putea sa mio trimiti bug_alex_93@yahoo.com

Lasă un răspuns

