18 comentarii la “berea squirt si cumshot…e „pe bune”…

  1. Recunosc ca nici eu, la frageda mea varsta de 18 ani, nu stiam ce inseamna. Cu ocazia asta, m-am documentat si am aflat ca „squirt” este, totusi, si o bautura.
    Squirt is a caffeine-free citrus-flavored soft drink created in 1938 in a quest for a refreshing beverage that required less fruit and sugar.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Squirt

  2. baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu mai pot de ras! taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaareeeeeeee. voi chiar sunteti de la spitalul noua

  3. baietii de la youtube „s-a gandit” ei ca e cam vulgar continutul, sau poate titlul??? si au scos postarea initiala. dar surpriza. exista inca varianta full, asa ca am inlocuit si eu link-urile

    • da-ti-mi un id al vostru.. vreau sa mai imi povestiti cand aveti timp ce mai este nou…

      sau bagati voi diamondlyan 🙂

      multzam anticipat

  4. ana

    si noi va mai asteptam la calarasi. a fost super. me-am bucurat ca ati umplut iar doua sali. mii de multumiri !

  5. nu e comic deloc. absolut deloc. nu e vina lor ca au facut limba rusa in scoala pe vremea comunismului. In china multi oameni nici macar nu stiu de Elvis Presley. Interviu patetic luat unor oameni in varsta despre neologisme in limba engleza.

  6. ba da voi sunteti inapti… cum poate fi asa cv comic dak terminatu ala ia interviu la toti incultii de pe strada AKA „polari” asa k…grow up!!!

  7. am vazut cand ati fost la constanta… tot liceul vorbea de voi..

    de unde va vin atatea idei nastrusnice?? : ))

    ca pup … imi place mult de voi

Lasă un răspuns

