10 comentarii la “stand-up comedy & parody cu spitalu’ 9 la cluj (2009)

  1. Foarte fain spectacol, mi-a facut placere sa-l montez. Weekend-ul acesta a mers mai greu internetul din cauza unor probleme tehnice (exceptand cei pe RDS), dar de saptamana viitoare va merge mai fin.

    Sper sa mai veniti pe la Cluj (cu materiale noi) 🙂 Poate data viitoare pregatim o transmisiune live pe net, calumea. Sunt un mare fan de stand-up… defapt am chiar niste colectii (ex. toate spectacolele si albumele audio ale lui George Carlin – am vazut ca mergeti pe teme umane, nu evitati limbajul poPULAr, ceea ce e foarte bine.)

  2. si noi iti multumim ca ai filmat. ne-am bucurat cand am gasit materialul pe net. chiar a fost un show de care o sa ne amintim cu placere. am venit cu emotii la cluj, e un oras cu oameni inteligenti, care au multe oferte de show-uri. o sa revenim cu siguranta. deja lucram la urmatorul spectacol. pana la toamna, la urmatorul turneu, poate ne vedem pe litoral

  3. mai dorule, as avea si eu o filmare….de la cele 2 pantomime de la sfarsit, tot de aici de la cluj…daca le vrei, sa imi spui pe mess(am adresa voastra si am vb si cu marius pe mess), ca sunt in calitate foarte buna, nu sunt filmate cu telefon, ci cu camera foto;)

  4. pai, le vrem cum sa nu..chiar am vrea sa punem si noi niste momente pe youtube, ca am vazut ca sunt peste 100 de clipuri si fiecare a filmat si a pus cum i-a trecut prin cap. si nu e neaparat de bine. trebuie sa fie ceva mai „cum trebuie”

  5. n-as putea sa zic o ora si o zi. dar cred ca ai id-ul cu spitalu9. cand vezi ca e on line, buzzuieste. nu conteaza ca sunt eu, e dj gogu sau marius. le zici despre ce e vb si o rezolvam. merci mult !

  6. gata hey…..am vb cu florina de la romania libera de la cj, i-am dat un dvd cu ce am filmat acolo la voi si asteptam sa vi-l dea….

    o singura chestie…cand radeam nu ma puteam controla si miscam camera…sper sa nu fie prea rau

Lasă un răspuns

