6 comentarii la “umorul peste 10 ani

  1. sunt sigura ca peste 10 ani umorul va persista…insa nu in aceeasi masura in care se gaseste acum…ori mult mai mult…ori mult mai putin…pentru ca avand in vedere faptul ca nimeni nu stie spre ce anume se indreapta lumea…insa toti stiu ca nu ramane la fel,nu ne putem pronunta de pe acum in privinta umorului de peste 10 ani.Insa sunt convinsa ca orice vremuri ar fi,vor exista persoane cu chef de viata,care sa te faca sa razi si care sa ridice intr-o anume masura moralul.Parerea mea este ca atunci cand oamenii vor inceta sa glumeasca…vor inceta de fapt sa traiasca!

  2. total de-acord! nu stiu daca vreodata va disparea umorul… cel putine eu asta imi doresc 🙂
    Cand mai veiti prin Deva? 🙂 sau Hunedoara, sau pe-aici pe aproape? :X
    Sa stiu sa imi strang bani de bilet :):*:*:
    V-am pupat … CEI MAI TARI :*

  3. anda

    asta ziceam si eu..daca vor sa nu mai fie umor de nici un fel, ar trebui sa binladenizeze toata terra

    mimi

    hunedoara, deva, cel mai probabil la toamna. pana atunci, ne vedem la mare in turneul din teatrele de vara. urmareste afisele in forma de tricou, cel mai probabil cu denumirea „STRIPTEASE PT. ORBI”

  4. Salut.Ieri ati fost la calarasi si ati fost bestiali.Am ras atat de mult incat ma dureau obrajii.Cand mai veniti la Calarasi?As dori daca se poate sa imi dati playlist-ul dintre momente…..nu de la pantomime .Sunteti cei mai tari

  5. vili

    play list…pai..a fost pantomima mircea badea, stand-up de deschidere, vreo 2 parodii, stand-up-ul meu, al lui marius, filmuletul cu berea squirt si cumshot, stand-up-ul lui voicu si pantomimele de la sfarsit

    skykery

    sa fie primit ! va asteptam pe litoral

Lasă un răspuns

