9 comentarii la “sunt gata ! tricourile spitalu’ 9 va asteapta !

  1. eu deja mi-am luat de la ploiesti aseara. dar, aveati mai multe modele si culori la stand. de ce nu le puneti pe toate pe net?

  2. am pus primul model de la care s-a plecat. practic, acum 6 ani, asa arata un tricou spitalu’9. intre timp au aparut mult mai multe variante, cu mult mai multe sloganuri. o sa le pun si blog, cat mai curand

  3. lilisor_lady

    pai..scrie mai sus. ori de la show ori comanda pe net de la partener. e link-ul in articol

    marius_alba

    ramane cum am stabilit. promisiunea e promisiune. trimite pe mail adresa, marimea si culoarea si o sa vina

  4. Spiritul dezvoltat de turma , pe care noi romanii il avem foarte bine dezvoltat , m-a indrumat si pe mine la show’ul celor de la Spitalu’9 . Chiar a fost ok ! Aradul va asteapta din nou , cu un public mai numeros de asta data .

  5. hey guys,
    sunt din Lugoj, unde ati fost recenet si vreau sa va spun ca sunteti suuper tari ! :)) am ras cu lacrimi la showul vostru :))si na chiar daca nu a fost plina sala… oricum nu prea am stiut de spectacol…
    pantomima cu politicienii e absoult mortala si cea cu mircea badea la fel :))
    http://www.youtube.com/watch?v=6J3YRVTYSck unul dintre momentele voastre :)))
    sa mai veniti aici, ca deja mi-e dor sa rad cu atata pofta :))
    Deci va astept ca sa radem si sa „NE SIMTEM BINE” :))
    P.S. scz ca nu are legatura mesaju meu cu subiectul tricourilor dar nu stiam unde sa il las ca sa il vedeti sigur :))

Lasă un răspuns

