11 comentarii la “bilete la spitalu’9 in toate magazinele G E R M A N O S

  1. in teatrele de vara si la hotelurile cu turisti straini, unde prestam momente diferite, doar in engleza

  2. in sfarsit luam si noi bilete cu 2 saptamani inainte. cei de la casa de cultura de la noi nu prea sunt de gasit. bravo voua. va asteapta satu mare

  3. am vazut ca va ataca showtime pe site-ul lor. ce cacat ! am mers si eu la voi la casa de cultura si aveati trecut pe afis ca bagati si parodii. ce-i mai mai roade invidia

  4. stiu despre ce e vorba, ca cica scriem pe afis ca facem doar stand-up si de fapt nu e doar stand-up. a fost o neintelegere. sper. la noi pe toate materialele de prezentare scrie ca nu facem doar stand-up. am vorbit cu tibi persoanl si pare foarte ok. e normal sa apere fenomenul asta de stand-up, nu cred ca e vorba de invide. fiecare are publicul lui

  5. admiratie si respect pt SPITALU9, tibi e un baiat de treaba, nu stiu de ce a scris asta, am afise cu voi si pe toate scrie clar, stand up comedy & parody, chiar si pe fluturasi scrie, poate sa scrie orice, oricum pt mine sunteti cea mai buna trupa de STAND UP COMEDY din Romania si poate chiar tarile din jurul Romaniei, RESPECT

  6. multumim mult, mane ! oricum, noi nu ne visam cei mai buni. are d-l dragosin o vorba: „nici nu trebuie sa fii cel mai bun. trebuie sa fii cel mai iubit”.

    ne miram si noi cand vedem cum se arunca in noi cu tot felul de vorbe. noi n-am inceput nici un razboi pana acum, desi am avea multe cuvinte grele de spus despre mai multi din bransa. nu asa se face.

    cat despre stand-up…eu zic ca nu facem ceva rau si evoluam, insa cel mai important pentru noi e sa oferim un show de umor, in ansamblu, cat mai bun

Lasă un răspuns

