17 comentarii la “am luat-o razana. pe twitter

  1. …de obicei pana la sfarsitul lui august. e in functie de numarul de turisti si de alte treburi care tin de organizare. de aceea nu am dat ca de obicei un prog pe luni, pentru ca nu depinde doar de noi, sunt mult mai multi factori. asa ca, cel mai probabil, vom anunta spectacolele la mare de pe-o saptamana pe alta.

  2. cu domnul nicu dragosin ne-am cunoscut in 2000 pe litoral si dupa vreo 2 luni am avut cateva colaborari. dupa 5 ani, timp in care am tinut legatura, am reluat munca impreuna. in momentul de fata se ocupa doar de trupa spitalu’9.
    cateva idei…
    -sta in sibiu
    -fostul manager de la vacanta mare (92-99)
    -cel mai plin de viata membru al echipei (poate si din cauza ca bea fooooarte multa cafea)
    -o persoana foare ok si totodata un bun prieten
    -f imp, ca manager, nu a intervenit niciodata in repertoriul de glume al trupei (asta nu inseaman ca nu ne consultam in permanenta cu privire la continut)

  3. eu cred ca „tuiterul” asta e un fel de „memori stic” … ca sa nu uiti ce ai facut, ce ai DE facut.. sau ce o sa faci … e de bine. nu mai tre sa avem memorie multa… internetul „sa traiasca” ! …

  4. si noi asteptam sa ajungem iar in deva, ca ne plac mult salile pline, cu oameni pusi pe ras. da pana atunci, asteptam deva la mare !

  5. noi zicem ca da. asa ar trebui, doar ca suntem putin speriati, ca ne uitam la stiri si in timplul saptamanii nu sunt decat o sesime din turistii de anul trecut. iar noi in week end cand, vin ei mai multi, avem deja contractate prin tara

  6. poate vin mai tarziu turisti ca prin 15 16 iulie incepe sezonul mai fain.
    mai vb noi daca e ceva.

    te salut,
    sorin

Lasă un răspuns

