40 comentarii la “anna, kare nina ?!

  1. ce pot sa zic…nustiu ce genuri de carti iti plac….uite…eu am citit 10 negrii mititei de agatha christie….este ok cartea….nu e prea amuzanta….este vorba de 10 oameni diferiti…care fiecare direct sau indirect au omorat pe cineva…acesti 10 oameni ajung pe o insula unde rand pe rand sunt ucisi in functie de versurile unui cantecel,,,,,cantecul e acesta:
    Zece negri mititei au papat oua
    Unul s-a intoxicat si-au ramas doar noua

    Noua negri mititei au plecat la inot
    Unul s-a inecat pe loc si-au ramas doar opt

    Opt negri mititei au mancat castane coapte
    Unul s-a fript tare rau si-au ramas doar sapte

    Sapte negri mititei construiau la case
    Unul si-a rupt un picior si-au ramas doar sase

    Sase negri mititei incaltau opinci
    Unul a alunecat si-au ramas doar cinci

    Cinci negri mititei au plecat la teatru
    Unul a jucat cam prost si-au ramas doar patru

    Patru negri mititei au mancat ardei
    Pe unul l-a piscat cam tare si-au ramas doar trei

    Trei negri mititei au fost la razboi
    Unul a fost impuscat si-au ramas doar doi

    Doi negri mititei au tras cu tunul
    Unul a murit din ei si-a ramas doar unul! chiar daca pare morbid acest roman este palpitant si din cate imi amintesc are sub 500 pagini deci nu o sa iti dea mare bataie de cap;;)Lectura placuta

  2. mersi mult, bob

    din mii de oameni care intra pe blogu asta, se pare ca suntem singurii doi care mai citim :((( la orice altceva erau mult mai multi pe aici…

  3. Nu stiu ce gen de carti iti plac, dar iti recomand :

    Andrei Plesu – Despre ingeri
    Alexandru Paleologu – Despartirea
    Gabriel Garcia Marquez – Povestea t*rfelor mele triste
    Paul Goma – Infarct
    Gabriel Liiceanu – Usa interzisa

    🙂
    Te pup!

  4. „Confesiunile unui cafegiu” de Gheorghe Florescu.
    E o carte in care se vorbeste de mafia din timpul regimului comunist.

  5. nu am un gen preferat anume. totul e sa ma tina captat, abia sa astept sa o termin si in acelasi timp sa-mi para rau ca am terminat-o. cartea

  6. uite recomand sh eu 2 carti ,care mi-au placut sh consider k o sa va plak sh voua

    Marti cu Morrie de Mitch Albom
    Raul de Jan Guillou

    lectura plaqta!!!!pup

  7. pai mie cel mai mult mia placut
    „veronika se hotaraste sa moara” de paolo coelho.
    E cartea mea preferata are putine pagini deci nu ai nevoie de mult timp. M-a tinut cu respiratia taiata pe tot parcursu lecturii iar finalu a fost unu la care cu siguranta nu mas fi asteptat :)).

    Sper sa-ti placa:) .

  8. uite…am revenit cu alta propunere….cartea pe care o citesc…..gestapo de Sven Hassel….asta daca iti plac cartile de razboi….este vorba despre 12 soldati germani(ultimii din divizia lor si cei mai experimentati) in razboi cu rusii si tot felul de intamplari din cele mai diversificate.ce este fascinant e ca…fiecare din ei are un diferit stil/caracter/arma preferata si o poveste diferita despre viata…fiecare din ei prezinta un tip uman..ceea este captivant ptr mine…iti recomand sa o citesti si astept sa imi spui in care te regasesti tu.este ok pentru ca tot timpu lucrurile iau o intorsatura….cineva tradeaza sau asa.uite daca o sa o citesti dupaia am putea schimba idei despre ce si cum te-a facut sa o citesti

  9. Aplauze pt cei care inca mai citesc:) In primul rand: Feodor Mihailovici Dostoievski! Incep cu el pt ca e preferatul meu si pt ca vad ca iti plac rusii –> „Anna Karenina”. Idiotul, Fratii Karamazov, Umiliti si obiditi, Insemnari din subterana, Jucatorul si tot ce poti gasi de Dostoievski. Crede-ma merita (poti sa ma crezi pe cuvant pt ca scriu din spatele unui monitor si nu-mi vezi culoarea parului:D):)
    John Fowles – Colectionarul
    Leonid Andreev – Jurnalul Satanei (il poti citi si daca esti credincios, desi suna titlul asa)
    Din romani, poti sa-l citesti pe Preda, pe Mihail Sebastian – Accidentul, Cella Serghi – Panza de paianjen, Mircea Eliade (evident), Marin Sorescu- Trei dinti din fata.
    Daca iti plac britanicii…Jane Austen si surorile Bronte. Ah…si chiar si sinucigasa Virginia Woolf. Spor la citit!

  10. aa da si la fel cum la spectacolele voastra trebuie sa stii sa fii putin destept,sa stii sa citesti printre randuri ca sa pricepi unele lucruri asa e si cu , cartea pe care am recomandat-o

  11. buuun….vad ca si-a mai revenit situatia pe aici. ma speriasem, da se pare ca mai am inca oameni care „merita”

    asta e o mare problema atunci cand imi aleg glumele pentru un show. am sa scriu si un material pe blog, plecand de la urmatoarea idee: „daca ii faci pe prosti sa rada, o sa ii mahnesti pe cei destepti”

  12. uite….daca iti plac sugestiile mele am sa mai revin cu posturi..daca nu nare rost sa mai postez carti care ptr unii sunt ciudate.prefer literatura universala in dauna celei romanesti….asa ca daca vrei o sa mai revin cu sugestii…care sunt ultimele carti pe care le-ai citit?

  13. e, poate, paradoxal, dar basmele sunt cartile care inspira foarte mult umoristii. asa cred eu. si poeziile la fel. mai ales pentru parodiile voastre. nu vreau sa par inculta. dar am vazut ca toata lumea precizeaza diverse carti „importante”. eu m am limitat la copilarii. e mai bine uneori.succes. sunteti cei mai tari din romania!

  14. bob

    astept sugestii in continuare. in momentul asta citesc, ca de obicei, mai multe carti simultan. adicalea…”humorul” de val.panaitescu, „filozofii lucrurilor pamantesti” – robert l. helilbroner, „despre omul frumos” – in „regia” dan puric si ivan turgheniev – „povestirile unui vanator”. din ce am scanat recent printre diferite carti, mi-a ramas in cap ceva, ce chiar pot sa recomad: tom hodgkinson – „ghidul lenesului – mic tratat pentru lenesi rafinati”

    cam asta e..cum spuneam, astept sugestii (si reclamatii cand e cazul) in continuare. bineinteles

  15. bob
    …cat despre lit univ vs cea de pe la noi, sunt f. de acord cu tn. in primul rand e mai multa si ai mai multe optiuni. dar si pe aici au scris si inca scriu niste oameni chiar f. bn

  16. doru, nush ce sa’ti spun adik nu prea stiu ce iti place si ce ai citit deja dar mie una imi plac fffff mult cartile lui coelho; evident din cartile lui, preferata mea e „alchimistul” dar mi’au placut f f mult si „veronica se hotaraste sa moara” si „diavolul si domnisoara prym” nu ti’am spus nimic despre continut fiindca probabil le’ai citit deja dar daca nu, o sa te rog sa raspunzi la mesaj si promit sa iti spun pe scurt despre ce e vorba:)

  17. uite niste idei noi, desi se pare k tu kiar citesi mult si asta e f bn; probabil ca inca n’ai citit si urmatoarele: howard roughan – promisiune mincinoasa; un roman politist care pe mine m-a tinut cu sufletul la gura. si a mai fost si romanul lui stephanie gertler – in deriva; deasemenea un roman captivant in care e vb de rapirea unei fetite oarbe in varsta de 7 ani.fetita e rapita de tatal ei …..
    partea buna e ca romanele astea sunt scurte si nu e nevoie sa astepti prea mult pana sa afli deznodamantul. have a nice reading!

    • da..nu am citit nici howard roughan, nici stephanie gertler. din ce spui, pare interesant. am sa incerc sa le gasesc. acum citesc dan puric „despre omul frumos”. putin cam ..prea visator, dar era nevoie de un autor ca el

  18. Uite, iti sugerez si eu ceva. Sper ca nu o sa fii sceptic in privinta asta(e roman de dragoste, dar nu siropos, ci mai mult psihologic si tipologist). Scrisoare de dragoste de mihail drumes. Tipul scrie foarte captivant, din perspectiva a doua persoane diferite, el si ea, si ceea ce mi-a placut cel mai mult e ca cele doua perspective sunt atat de diferite, si totusi sunt redate de o singura persoana, si anume naratorul, dar intr-un mod foarte realist. in carte drumes scrie despre aspiratia protagonistului de a isi schimba statutul social printr-o casatorie „bine gandita”, dar o intalneste pe ea. si mai departe citesti tu 🙂
    alta sugestie daca te intereseaza ar fi memoriile unei gheishe de arthur golden. mi-a placut foarte mult descrierea culturii japoneze si obiceiurile atat a gheishelor, cat si ale japonezilor in general. apropo, gheisha este sinonimul pentru intretinatoare ca sa zic asa, nu prostituata, ci femeie care intretine barbati la petreceri prin dansuri, prin ceremonia ceaiului, prin conversatii si prin alte lucruri.
    astept feedback 😛

  19. ok, inca o idee. desi probabil o sa crezi si tu ce crede mai toata lumea:k am luat’o razna da nah…asta e: am dat in mintea copiilor!anu’ trecut i’am cumparat unei prietene o carte cu un titlu care mie mi s’a parut interesant, dar nu mi’am dat seama k de fapt era de la sectia:”literatura pentru copii”. ideea este k am rugat’o sa’mi imprumute cartea sa o citesc si eu fiindca ma zapacise complet vorbindu’mi zilnic de ea.asa k am citit cartea,si in final am ajuns sa’mi cumpar toate cele 3 volume aparute pana atunci. :))
    aceasta serie de care iti vorbeam se numeste:”vampiratii”de justin somper. cuprinde 6 volume dar la noi au aparut doar primele 4. e o serie captivanta in care vei intalni atat pirati cat si vampiri, dar personajele principale sunt doi gemeni – connor si grace – care ajung sa fie separati in urma unui naufragiu: baiatul e salvat de o corabie de pirati, iar sora sa grace este salvata de o corabie misterioasa care se potrivea identic descrierii unui vas dintr’o veche balada marinareasca pe care tatal lor obisnuia sa le’o cante…..restu’ descopri singur in caz k vrei sa dai si tu in mintea copiilor :))
    acum ma uitam prin biblioteca si ma gandeam sa’ti spun si tie de aceste carti; cine stie s’ar putea kiar sa’ti placa 🙂 kt despre mine….acum citesc: „the jungle books” i think i’m loosing it….not that i have much to loose:))
    well, if u choose to read those books: enjoy!

  20. „Minciuni periculoase” , de Lisa Unger [ :X ] . Sau de la Dean Koontz, „Unicul supravietuitor” sau „Traieste noaptea” si „In puterea noptii” 🙂

  21. uite eu iti zic cateva din ce am studiat in liceu..deci..:”Greseala lordului Emsworth” de P.G.Wodehouse…apoi ”Marginea” de Andre Pieyre de Mandiargues…”Nopti la Semapore” de Mircea Eliade…apoi din teatrul absurdului care e super tare..(mie una mi-a placut)..”Strainul” de Albert Camus…tot de Camus ”Ciuma”-roman….apoi ”Rinocerii” de Eugen Ionescu sau Eugene Ionesco..(este roman…dar francezii i-au dat numele in limba lor)…”Procesul” de Franz Kafka…piesa de teatru-”Asteptandu-l pe Godot” de Samuel Becket..,,alta”Madame Bovary” de Gustave Flaubert…”Mos Goriot” de Honore de Balzac..
    …”Lectia”-Eugen Ionesco…”Scaunele”-Eugen Ionesco..cam atat imi vin in minte acum…daca imi mai amintesc iti mai scriu…sper ca te-am ajutat cu putin din fiecare..:)

  22. Dorule, ai citit cumva, Helen Dunmore – Vraja iernii ? Mie mi’a recomandat’o o prietena, si din descrierea facuta d ea pare interesanta….eu ink n’am citit’o, da voiam sa mai cer o parere 🙂 m’am gandit k poate ti’a trecut si tie prin mana 🙂

  23. inca doua carti..bine de natura psihologica..foarte interesante..despre interpretarea gesturilor..deci ”Limbajul trupului” si ”Limbajul vorbirii” ambele scrise de Allan Pease si Alan Garner…ti le recomand pentru ca au in ele o cunostere ascunsa..pe care nu multi o stiu…lectura placuta…:)

  24. ‘ellooo there! 🙂 azi a ajuns cartea d care’ti vorbeam mai sus.. timp d lecturealaaa… cand termin, revin cu amanunte 😉 🙂

  25. din ce am citit in ultimul timp, pot sa recomand „fizica viitorului” de michio kaku. un japonez care a discutat cu peste 300 de cercetatori din diferite domenii, despre cum vor evolua lucrurile pe aici. omu’ e cunoscut si pe dicovery, unde a prezentat cateva documentare

  26. Tot ce mai apuc sa citesc in ultima vreme, si cu faculatatea si cu servici, e: Contabilitate financiara! :)) de doi ani incoace, de cand is la stiinte econoice, doar macroeconomie, contabilitate de toate felurile posibile, si economie..de toate neamurile.. vad in fata ochilor :)) daca vrei… iti imprumut eu catrea…de tot! numai sa scap de ea :)) da, avand in vedere k si tu ai terminat ASE’u… cred k si tu esti satul de ea :))

Lasă un răspuns

