17 comentarii la “mie imi placea…si-mi place…

  1. eu si marius mai suntem si cu muzica. insa, doar eu cu hip=hop-ul. incepusem fff de mult, prin 97, insa am „inghetzat” toate proiectele sa putem face „performantza” din stand-up&parody.

  2. gogu este prins cu familia pentru parastas de 40 de zile pt tatal lui. maine vom fi cu dl nicu pe litoral si vom discuta la fata locului toate variantele. gogu va veni luni diminetza

  3. ok,sper sa fiti acolo in august.
    sa ne vedem cu bine si drum bun,salutai pe baieti si pe domnul nicu

    toate cele bune,
    sorin

  4. spectacolele vor fi anuntzate probabil cu 2-3 zile inainte, dupa cum reusim sa prindem locatiile. fiind un an mai greu datorita nr f mic de turisti, nimeni nu a contractat teatrele de vara cu luni de zile inainte, asa cum se proceda. asa ca…e la mica intelegere, ca la noi…

  5. trebui mai intai sa o masterizeze marius. saptaman asta va fi gata. mai da-ne un mail saptamana viitoare si rezolvam

  6. vad ca aici e un dialog. ma bucur ca scoti si ceva muzica. chiar sunt curioasa ce o sa fie. insa imi displace faptul ca sorin pune intrebare cu intrebare. bafta pe litoral.

  7. nu e ceva rau ca sorin e curios sa vada ce mai facem. noi ne bucuram ca prezentam interes si ne si stim de ceva vreme. dar ar fi intr-adevar mai bine pentru detalii sa folosim mail-ul, ca la sectiunea de comentarii sa ramana doar ce tine de …comentarii

  8. Comentariu strict legat de .. comentarii : Astept albumul. Sunt sigura ca va fi tare de tot.. Avand in vedere ca esti fan Parazitii, Dagga , Undoo .. si mai ales ca ai avut si o colaborare cu Undoo si cu Cheloo , cu siguranta va fi tare..\

    Ps: Eu sunt fana ta! :))

  9. trebuie sa recunosc – cu rusine – k nu stiam de melodia asta; dar am ascultat’o aseara si e foarte tare. desi eu ascult rock tre’ sa recunosc k ascult si hip-hop in cantitati „industriale” in special parazitii. ideea ii k melodia asta e kiar foarte reusita dar n’am reusit sa o scot d p net de nicaieri 😦 ai putea cumva dak o ai sa mi’o trimiti p mail? thanx!
    p.s: ma bucur sa aud k vrei sa’ti scoti album! de’abia astept sa’l lansezi si evident k o sa mi’l cumpar:)

Lasă un răspuns

