27 comentarii la “turneu toamna 2009 si oferta pentru baluri

  1. Pingback: Turneu toamna 2009 « FanClub Spitalu'9 Lugoj

  2. targoviste, dupa calculele mele, va fi la sfarsit de nov, inceput de dec. va asteptam a 3 a oara la casa de cultura, asta in cazul in care nu ajungem si mai din timp la vreun bal

  3. Mah Mia placut spectacolul de la AIUD….Daca vrei iti vand un PARFUM DE C***T de-al prietenei mele sa te dai cu el pe „limba”…plm…Fac reducere dak iti iei si un CUMSHOT sau un SQUIRT cu spuma caldut la 1l.. =)))

  4. Mah am un coleg care se intituleaza HUSEIN si aseara dupa spectacol era foarte suparat….Va astepta „AFARA” Era foarte trist k va-ti batut joc de el 😦 SAD….Dar na plecat numai trist acasa a plecat si indragostit de „Parul de pe burtilicutza lui CLEO SPARTAN”…..Oricum sunteti SUPER si mai astept sa ne intalnim pe „LABA-FILD” dar inainte de 8 seara…..CEAO CEAO

  5. @diia

    a fost prea tare la oradea sa nu vrem sa revenim cat mai repede. ne-am depasit recordul de 750 de spectatori / show, pt ca ati fost asa de amabili sa veniti 900 de oameni in casa de cultura joia trecuta. si, din ce stim, de la cei care vindeau bilete, au mai ramas si pe afara ,pt ca nu ne mai lasa sa mai vindem.

  6. buna baieti. multumesc mult pentru invitatia trimisa si fotografia cu autograf. sper sa veniti cat mai repede la Brasov pentru ca abia astept sa va cunosc. o sa raman pe aproape ca sa vedem cand ne veti vizita.

  7. Băieţi….sunteţi tari! Bravo vouă! Vă mai aşteptăm pe la Brăila! În seara asta ne-aţi făcut să mai zâmbim în ţara asta plină de oameni şi situaţii triste. Brăila vă susţine! La anu’ mai veniţi?

  8. buna…am fost la spectacolul vostru acum un an cred…si de atunci eu si colegii mei va asteptam cu nerabdare…cand veniti si in Botosani???

Lasă un răspuns

