9 comentarii la “VORBESTE MUTU !

  1. v-am trimis pe mail-u trupaspitalu9@yahoo.com niste poze care le-am facut dupa show …

    :X:X:X…deci…cand mai veniti pe la noi??? in toate scolile se vorbea de voi…

    mai ales k nimeni n-a stiut despre ce-i vorba…oricum…dupa parerea mea publicu a fost ok…
    adik v-au placut mult…si binenteles k va asteptam sa reveniti…

    succes in continuare…:X:X::* >:D<

  2. aaa nu esti freak din cauza ca nu vorbesti cu persoane straine sau pe care le cunosti de putin timp…mi se pare o reactie normala a unui om ok…:) doar nu o sa te apuci sa-i povestesti de toate ca sa faca omu’ o fata dinaia si sa zica „/:) wtf man?esti ok ?”:))
    M-a innebunit o colega,in fiecare zi vine si-mi zice:”vaiii ce ochi are Doru ,vaiii da’ ce bine arata:)”

  3. Salutare fratilor.sunt eu ionut baiatu din rosiorii de vede.Ati fost super tari veneri seara….RAMANE sa vorbim pe mess.ok.hay parazitii…….. sa traiasaca fat-frumos,dj gogu si mai ales cristi

Lasă un răspuns

