17 comentarii la “trupa de „mix comedy” :)), spitalu’ 9, la capatos

  1. fara cuvinte :))
    daca s-ar muri din ras
    am fii cu toti morti de cand
    sunteti cei mai bazati
    va mai asteptam pe la Gherla :X

  2. suntetzi cei mai tari 😉 din cate am intzeles eu de la un coleg, managerul vostru e fostu de la vacantza mare… am dreptate?…
    data viitoare cand aparetzi la TV, ar fi super daca atzi anuntza inainte :X
    shi am shi o rugaminte la voi… publicatzi shi voi programu pentru primavara asta;)) k sa aflam shi noi unde shi cand mergetzi :>
    hai bafta in continuare, tzinetzio tot aja 🙂

  3. Super tare frate ;))=)) cand veniti la moinesti abia asteptt anul trecut ati fost de belea dar acum e shi mai shi.BVVVV :X:X imi plc mult.Tinetio tot asa .Cu resptct Dj CodY

  4. va spune fratele vostru ca sunteti cei mai tari din tara asta. nu aveti concurenta sub nici o forma. poate ca e cel mai bun show pe care l am vazut in ultimii 5 ani in romania. si, credeti-ma,

  5. va spune fratele vostru ca sunteti cei mai tari din tara asta. nu aveti concurenta sub nici o forma. poate ca e cel mai bun show pe care l am vazut in ultimii 5 ani in romania. si, credeti-ma, merg des in timisoara. bafta si sa ne vedem in mai. (parca?)

    • cam da..:)…oricum, ieri ne-au sunat si au zis ca vor sa venim din nou, ca au avut cifre bune pe audienta, cand am intrat noi. asa ca, dupa ce treminam urmatorea bucata de 3 saptamani de turneu, ne vdm iar pe acolo

      • „ca au avut cifre bune pe audienta”

        era de asteptat dorule 😉
        la asa show-uri :)), se aduna lumea de peste hotare
        oricum
        cuvintele nu pot exprima durerile de burta ce le am la spectacolele voastre :))
        Gherla va iubeste
        eu va iubesc :*:))
        dj gogu ce mai zice?
        o primit ceva de 8 martie?:))

Lasă un răspuns

