10 comentarii la “cinema-gyeah: de prin tara adunate

  1. urziceniul va iubeste. sunteti best.incredibili. cei mai tari. deci, pe marius il iubesc. a fost cel mai tare moment de stand up pe care l am vazut in viata mea. bate la cur orice. e genial omu. am ras cu lacrimi. marius, credeam ca esti doar frumos, dar esti si inteligent:p. scuze pt cristi si doru parca, ca si voi sunteti faini:) . poop marius!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. suntetzi tari fratzilor, n-am ce zice 😛

    in Mai venitzi in suceava… abia ashtept eu shi ink 100.000 de locuitori cat are orashu asta… adik 99.999, k pe diriga n-o pun, ca ultima data cand atzi venit, atzi trecut prin clasa mea, si aveam ora cu dansa… nu prea i-a convenit de voi… eh… dao-n matematica ei :-j 😛

    trebuia in ultimul filmuletz, ala din logan, sa mai lasatzi un minut, sa auzim shi noi o gluma :P…

  3. mai, cine nu l’ar fi vazut pe marius la shouri, si n’ar sti cat de bun e in ceea ce face ar putea spune k omu’ si’a gresit vocatia k lopata aia ii venea f bn :)) marius, inchei contracte si cu alte orase? nu d alta da la ce vremi is in oradea d cateva zile, s’ar putea sa fie nevoie de o mana priceputa si p la ccs oradea :)…glumeam, bv marius. foarte tari filmuletele doru, sa mai postezi din astea 😀

  4. ehh`…dak trebe trebe..:)))

    ..oricum…sunteti cei mai tari..:x`.. abia astept sa va vad iar…succes in continuare…

    ..j lasa marius…k pote o meritat ce ai facut..:))

  5. cateodata mai ai si parte de ”suprize” de unde nici nu te astepti….felicitari marius…mai dar faza cea mai comica era cu batranica aia saracutza..care se uita asa speriata…dar doru…”avem aici un fan impatimit..”…:))
    P.S..dati si voi un mass ceva cand sunteti pe la emisiuni ca sa stiu si eu…multa bafta..be strong

Lasă un răspuns

