6 comentarii la “super oferta spitalu’ 9 la raionu’ 3

  1. astazi am fost si eu la spectacolul vostru din campia!
    super tare, tinetiva de treaba baieti, cel mai taro show de comedie pe care lam vazut
    daca stiam ca este la solaris veneam si eu, totusi astept data viitoare cand veniti in zona

  2. deci…imi pare rau k nu a venit prea multa lume…:- …ma bucur mult ca v’am vazut iar…
    ..si va mai asteptam…ca poate data viitoare se trezeste lumea mai repede sa vina..:))

    ..oricum…sper sa tinem legatura..:d`… succes in continuare..va po0p…:x`…

  3. in campia, clubul armaghedon a fost plin. insa, poate ca va asteptati la mai mult de 200 si ceva de persoane cate cred eu ca am fost. eu nu am prins loc si am stat pe scari, dar asa e la noi la campia. nu se aduna ca la cluj, acolo unde am fost anu trecut si era sala plina. oricum, sunteti super tari. abia astept clujul. succes mult!

  4. eu am fost la turda. a fost f fain. nu am cuvinte. ceea ce nu imi vine sa cred este ca nu prea va cunoaste lumea. ca altfel, cred ca venea tot orsul. seris. ati fost extraordinari. bafta.

Lasă un răspuns

