9 comentarii la “spitalu’ 9 la chisinau

  1. voi suntieti cei mai buni. nu am ras deloc cum am ras la voi. m_am apropiat 10 minute mai tarziu, dar a fost perfect spectacolul. cand mai ajungeti aici?

    • la toamna, vom reveni la chisinau, in urmatorul turneu, cu un show nou. pana atunci, mai da cate o fuga pe aici pe blog, din cand in cand, sa vezi ce se mai „pregateste”. mai punem secvente din spectacole, tot felul de articole, etc. s-ar putea sa-ti placa

  2. ce artisti buni, spitalul9! aseara am ramas cu marius dupa spectacol. am fost 5 fete si a facut fata :))) oricum, este foarte modest si ingrijit. sunt de acord si eu cu vanea. ne_ati facut sa radem cum nu am ras niciodata. marius a zis ca ne revedem la toamna. sper. succese!

Lasă un răspuns

