20 comentarii la “h9 feat. ? …aa…asta nu !..baaa da !

  1. nu-mi place ce atzi facut…

    spuneatzi k venitzi in suceava in mai… shi pretul va fi acelashi, 15 lei…

    dar voi suntetzi shmecheri… facetzi ce vretzi… acuma venitzi in octombrie… shi la 20 de lei pret de criza…

    va pierdetzi fanii :-j

    • pretul la casa este tot 15 lei si pentru studenti/elevi nu se vor scumpi in perioada urmatoare. biletele de la germanos si vodafone de 20 de lei sunt cu tricou spitalu9 inclus. la suceava nu am venit in mai, asa cum ne doream, pentru ca sala nu a fost libera in perioada propusa de noi. cam asta e…suntem ok?

  2. sunteti niste bunaciuni mai baieti mai =)) ! sa mai veniti in craiova mult succes(si public) in continuare

    trandafiraş nu te mai plange atat :-j baietii ar merita mult mai mult \m/!

  3. era tare daca,canta si melodia ”sunt smecher de Caransebes”….oricum a fost bine ca s-a filmat catushi de putin…

  4. ..efectiv multi au crezut ca glumim cand am zis ca-l aducem chiar pe fernando…asa ca…dak vreti sa radeti pe bune, treceti pe la show-uri la spitalu’ 9, ca nu se stie cand mai apare !

  5. daaaaaaaaa. am ras cu lacrimi. sunteti cei mai tari din tara. nu ma asteptai ca o sa faceti asa ceva. meritati tot ce e mai buni. spitalu9, numarul 1 in romania. :)))))

  6. nu am cuvinte! sunteti cei mai tari din tara asta. fusei si eu la craiova, dar asa ceva nu am mai vayzut. mai ales cand a venit fernando. am ramas muta de uimire. sunteti dementiali.!!!

Lasă un răspuns

