5 comentarii la “va fi timp pentru lectura…

  1. Va salut cu respect pe toti cei de la Spitalu’ 9 …. am fost la show-ul vostru din Baia Mare, a fost foarte tare … o singura neplacere sa zic asa. Acuma nu puteti multumi pe toata lumea oricum. Nu am nimic impotriva, e show-ul vostru faceti ce vreti, dar o puteti lua ca pe o sugestie. Referitor la gluma cu Michael Jackson … poate voua nu va place muzica lui, poate nu muzica lui nu place nimanui din public, dar fratele meu, totusi, este un om care nu mai e printr-e noi, de chestia asta ti cont din respect. Fara sa mai pun la socoteala ca toata viata lui a fost batjocorit, si vad ca inca e si dupa moarte. In rest spectacolul a fost frumos. Dar partea aceea nu mi-a placut, adica nu imi pareti in masura sa faceti misto de un asemenea om, cand o sa aveti voi sala plina cu atatia oameni cu cati avea el la concert sa faceti misto de el, dar pana atunci nu. Ii puteati lua pe toti manelisti din Romania, dar voi ati preferat sa va luati de un om care merita tot respectul din lume … in fine. Sper sa nu va supere sugestia mea, si sa nu o luati in nume de rau, e doar o parere personala … RESPECT!

    • ne place foarte tare muzica lui mj si chiar daca nu ne-ar fi placut, l-am fi respectat macar pentru standardele pe care le-a impus. probabil nimeni nu va mai ajunge la un asemenea nivel in showbiz. asta nu are insa legatura cu glumele noastre. poate unele par mai ofensatoare, dar crede-ma nu au nici un fel de doza de rautate in ele. vorbim aceleasi lucruri pe care le spun toti oamenii la o bere, doar ca noi avem curajul sa le zicem si pe scena.

  2. hmm…Crizeta Economicescu?…cred ca asta este ultima carte pe care au citit-o ”DOUBLE BB”..cred ca stii la cine ma refer…:))…carticica asta o poti gasi doar la bibleoteca guvernului..:)

Lasă un răspuns

