9 comentarii la “hachiko

  1. richard gere….hmm..super interesant..il caut si eu sa il descarc..sper sa il gasesc..apropo vreau sa fac o mica paranteza..am vazut in brasov o chestie care m-a deranjat…la Bran…era un domn si o doamna care aveau un caine ciobanesc din ala de munte…si care doreau sa faca poze cu cainele platea o anumita suma de bani..ce nu m-a incantat e faptul ca nu e drept sa profiti de pe urma unui biet animal..adik daca nu ai bani munceste tata!..si saracu caine statea in caldura de afara…cu blana aia…fara apa fara nimic..il tineau pe post de mascarici..nici chiar asa..bietul animal…era exact vorba aia…care doreste poze cu maimutza (in cazul nostru cainele)..10 ron..bietu caine..am trait sa o vad si pe asta…stiu ca asta e ”minciuna” pe langa ce mai poti intalni la tot pasul..

  2. mda..pacat k n’a rulat si la noi …e foarte reusit filmu’ l’am vazut acu vro 2 luni…foarte foarte fain! de urmarit pt cei care nu l’au vazut deja; mai e nevoie si de filme de astea nu numai arme; bombe; cadavre peste tot…tampenii de astea…concluzia: vizionati Hachiko! 🙂

  3. Un film de nota 10 dupa parerea mea. Mi-au dat lacrimile in momentul in care stapanul a murit, si cainele timp de 10 ani mergea dupa el la gara. Au fost niste momente foarte emotionante.

  4. un film de nota 10*, a fost singuru film la kre mi-au dat lacrimile! e superb, de recomandat tuturor, bun nu din aia redusi mintal k la aia degeaba le dai asa ceva

Lasă un răspuns

