19 comentarii la “salt?

  1. suna tentant…mult succes…hmm…cum de nu stiam si de ”noul membru”?..abia astept sa apara cartile..:)..dar pana atunci sunt convinsa k o sa mai dureze ceva..avand in vedere ca ai mult de lucru…bafta multa…mult respect din partea mea..:)..:*

  2. sper sa ajung si eu pe la jumatatea lunii iulie pe-acolo..poate reusesc sa va vad de data asta:))nu mai zic „abia astept” ca cine stie ce mai intervine iar;))v-am pupat

  3. sper sa va distrati pe litoral dar va asteptam si prin Moldova vara asta…ne este dor de voi:)

    distractie placuta

  4. in rep.moldova, vom reveni la toamna. chisinau si balti. mangalia si costinesti, vor fi cu sigurantza vara asta, in turneu.
    cartile…cam la anu’ prima…pe urma mai vedem. am foarte multe proiecte si timpul nu e chiar cel mai bun prieten:)

  5. Buna ideea de o retrospectiva a tot ceea ce ne-ati prezentat in ultimii ani, sper sa ajung si eu anul acesta pe la mare. Oricum, mult succes in tot ceea ce faceti . 😉

Lasă un răspuns

