15 comentarii la “nici eu nu sunt bucurestean… (by marius gheorghiu)

  1. Nicaieri nu e k acasa…home sweet home…pe langa toate astea era bine dak exista si un lac sau un iaz prin apropiere de casa…sigur nu iti mai venea sa pleci de akolo…un lac intotdeauna iti aduce linistea pe care o cauti si iti poate trezi amintiri uneori…idei noi…vb din propria experienta…:)…

  2. felitari pt relaxare. meritati. am crezut k marius e din bucuresti. dar acum e frate de al nostru. pace in irak si fieni

  3. e foarte tare faza :”Dj Greiere feat. Coocoo… after party!…”:)))).si „Azi merg la coasa. Nu stiu sa cosesc”.ambitie:)).e frumos ca scrieti din experientele voastre aici.

  4. nici mie nu-mi place Bucurestiul din cauza traficului… dar mi-ar placea sa stau acolo pentru ca gasesti orice magazin ti-ai dori, si imi place la nebunie sa merg cu metroul :”>
    oricum tot mai bine e „in provincie”

  5. chiar nu mai scrisese de mult timp marius un articol dintr-asta cum numai el stie! asa..din tot sufletul…ce sa zic..respect:)

  6. respect Marius…adevarul e ca la tara e mult mai frumos decat la oras…aerul e curat nu poluat ca in orase….si sa fim seriosi ca nu se compara legumele sanatoase din gradina omului de la tara care nu sunt stropite cu tot felul de chimicale cu legumele din pietele sau marketurile din orase care is din alte tari ca nah is mai bune…distractie placuta la cosit..si eu merg saptamana viitoare la munte la strans fan:))

    distractie placuta:)

  7. tare articolul…sunt perfect de acord cu articolul…tare frate eu sunt din petrosani si imi iubesc orasul…chiar dak toti spun k akol sunt mineri k akol se moare de foame si stiu eu mai ce impresii facute din exterior despre orasul meu nu imi pasa cine a crescut aici stie prea bine k acasa e tot acasa si niciodata nu uita orasul

  8. Corect! Am avut cateva ofere serioase de a lucra in Bucuresti, ceea ce presupunea, fireste, sa ma mut cu totul acolo. Am ales sa raman in Sibiu, pentru toate aspectele descrise de tine, Marius, si pentru altele care tin de atitudinea de kapitala 🙂

Lasă un răspuns

