4 comentarii la “ciorba pe parbriz a la dristor

  1. doamne cata marlanie poate sa existe maia doru..chiar am ramas mat…:(..cred ca marlanu asta era in adevaratul sens al cuvantului de la spitalul 9…a evadat saracu..si cand a vazut masina a crezut ca avenit cineva dupa el si s-a razbunat…imi cer scuze ca fac comparatia asta..dar e peste limitele mintalului ceea ce a facut respectivu marlan…nici chiar asa…putea sa lase vorba ta un biletel..dar nici chiar asa..vorba aia..E O LUME NEBUNA..NEBUNA DE TOT..cat despre istorisirea cu prima ta masina..modelul ala l-a avut si fratele meu..chiar lasa de dorit la drum lung..revenind la subiectul in cauza…totusi m-as interesa cine va parca mai des masina in locul unde ai parcat tu..si i-as memora un pic fata de luser…poate astfel vei afla cine a vrut sa faca botezul masini in stil gastronomic..ai mare grija pe viitor..si tu si ceilalti..lumea e plian de ”surprize”..

  2. aoleeeeu….frate, pai eu am inteles k sunt si d’astia sariti putin de pe sine…da asta a deraiat rau, mai!..hai k te mai trezesti cu, cate o galeata d apa rece in cap d la vr’un nene sau vro’ tanti d p la etaju’ 4 cand stai linistit cu prietenii in fata blocului la o tigara – fara sa arunci scrum sau mucuri de tigara pe jos! -.. k cik ” intra fumu in casa”..k nu s’a dispersat pana la 4!..of …iar am comis greseala d a crede k numai in minunata „Oradie” s pot intampla minuni din astea:))..meriti scuzele mele! :))

Lasă un răspuns

