8 comentarii la “pestele-dragon devoreaza credulii !

  1. s-a mutat paleozoicul pe litoral…:))…peste-dragon….urmeaza sa mai spuna..aveti grija la paianjenul vaduva-neagra..daca va pisca….veti ramane vaduvi….:))

  2. vorbiti aiurea,ati fost intepati macar de un astfel de peste?Eu sunt patitul pe o plaja din Rimini,Italia in marea Adriatica,ma scaldam si eu ca toti oamenii cand de-odata am simtit o intepatura puternica la degetul mare la picior.Durerea este extrem de insuportabila,incepuse sa se umfle piciorul,si durerea incepea sa urce spre laba piciorului in sus,imi zvacnea simteam cum imi vine sa il tai,noroc ca am mers asa schiopatand pana la cei care au grija de plaja.Acolo mi-au adus o galeata cu apa nu calda ci f fierbinte cu amoniac,am stat cu piciorul in acea galeata si dupa jumatate de ora incepuse durerea sa se retraga.Va spun nu-i de joaca cu acesti pesti,daca nu te duci in cel mai scurt timp la doctor veninul se poate ridica pana la sold,de acum o sa mai intru in apa dar o sa intru cu o foarte mare teama.Ciao!

Lasă un răspuns

