8 comentarii la “spitalu’ 9 – live de la constanta

  1. v-ati pierdut din farmec. Ati ost in Suceava acum cateva saptamani, si ati fost mult sub asteptari… de la show la show ati scazut foarte mult… imi pare rau s-o spun…

    • noi ziceam ca din punct de vedere al reactiei pe care a avut-o publicul a fost cel mai bun show al nostru la suceava, din cele 4 pe care le-am avut acolo la casa de cultura. sala a fost plina, lumea a ras…acum, chiar nu putem multumi pe toata lumea. oricum, ne bucuram totusi ca ai ajuns si te mai asteptam si alta data, poate se va nimeri un material mai pe gustul tau

  2. foarte tare show-ul de la ct.. asta v-am mai spus..:)…dar v-o repet si de o mie de ori..ptr ca imi sunteti foarte dragi…si chiar nu v-ati pierdut deloc din farmec…bafta in continuare..si la mai multe momente ”ciudate”..
    p.s:am sa ”piratez” si eu doua video de aici pe care nu le am postate pe blog..

    va pwppppppp!!!!!

  3. Dupa parerea mea, trebuie sa fi un om mai inteligent,ca sa intelegi glumele astea, e clar ca nu toti pot intelege si multi se simt vizati, mie mi se par super tari…show-uri de nota 10 !

Lasă un răspuns

