4 comentarii la “De ce nu au romanii talent

  1. iar cei care chiar au talent, cei pe care i-ai mentionat tu mai sus, pleaca, fiindca la romani calitatea nu e apreciata din pacate 😦

  2. dorule..sunt perfect de accord cu tine…ai mare dreptate…:)…unii chiar au talent pe bune..iar altii au talent la inselatorii si alte chestii…la noi in Romania…valoarea nu este recunoscuta de nimeni..si ma refer aici la adevarata valoare a unei persoane..nu bani sau alte chestii…felicitari pentru articol…sper ca cineva sa le deschida ochii o data si o data!

  3. Mda… Am citit cu atentie articolul si mi-am dat seama ca este scris „pe bune” chiar daca e scris de un comediant. Asta este crudul adevar…suntem de tot rasul. Poate de asta si au succes cei ce fac comedie. Eu personal cred ca as putea tine un monolog in fata a mii de spectatori, vorbind doar adevarul, la modul ironic. As avea succes garantat! Asta pentru ca tara noastra este o sursa nelimitata de a face haz de necaz. Apropo de „romanii au talent”..ce sa zic. Depinde ce intelegi prin a avea talent. Daca ne luma dupa dex, a avea talent inseamna cam asa ceva: Aptitudine, înclinare înnăscută într-un anumit domeniu; capacitate deosebită, înnăscută sau dobândită, într-o ramură de activitate, care favorizează o activitate creatoare. Deci,poti spune ca am talent,atata timp cat favorizez o activitate creatoare. Asta inseamna ca nu am vazut niciun roman talentat,pana acum. Avand in vedere ca Pro tv a bazat acest talent pe a face show (cum e si normal sa faca o televiziune), cred ca am vazut cativa talentati totusi. Orcum, singurul care a avut talent, dupa parerea mea, a fost cel care a inventat aceasta emisiune. Cine va fi invingatorul? Va spun eu! Cosmote. Cu buzunarele burdusite de sms-uri. Pana la urma trag concluzia ca avem 2 mini talente: Pro Tv si Cosmote 😉

Lasă un răspuns

