6 comentarii la “mircea badea – muza pentru manelisti

  1. tocmai ce m’am comeback’uit de la show, baieti, ce sa mai, jos palaria! ati fost extraordinari si in seara asta, ca sa nu mai zic de momentele alese…bestiale! momentele mele preferate de altfel :)) …si de cand asteptam eu sa vad live pantomima de la finalul show’ului :X in contraparte, am fost total dezamagita de public… ce sa zic… scuze. Imi pare sincer rau, fiindca voi meritati mult, mult mai mult decat ce v’a fost oferit in seara asta de Oradeni. noi suntem o mana de oameni aici, care ne cerem sincer scuze in numele…publicului… (desi nu merita numit asa)…si speram sa reveniti cu drag si anu viitor in ciuda celor intamplate asta seara. 🙂

Lasă un răspuns

