5 comentarii la “un putzoi de 14 ani considera ca un costum pentru banchet de 14 milioane este ieftin !!!!!!

  1. din pura intamplare am vazut si eu reportajul!!..sincer in ziua de azi de la cel mai mic pici de gradinitza si pana la ceilalti mai mari adolescenti..adulti..etc..toti vorbesc de bani si isi etaleaza niste „talente” care nu ii reprezinta deloc!..sa fim seriosi intr-o tara saraca cum e Romania noastra parintii nu au cum sa aiba asa de multi bani daca nu s-ar ocupa cu ceva afaceri ilegale sau cu alte „treburi”!..mare greseala fac ca le ofera copiilor totul pe tava inca de cand sunt in scutece!..si aici ma refer la fetitzele si baieteii care sunt de abia la gradinitza si deja au telefoane cu touch-uri si au create profile de facebook!…sincer eu am avut pentru prima data telefon in clasa a 9a cand am intrat la liceu…si sincer nu ma plang k nu am avut acest lucru mai devreme pentru ca am ajuns la concluzia ca in ziua de azi tehnologia mai mult distruge omenirea decat o „inoveaza”!..in viata daca vrei sa fii realizat intradevar trebuie sa muncesti sa vezi cum se castiga banul si satisfactia sa o ai atunci cand ai totul doar datorita tie nu datorita altor „ajutoare”!..eu asa vad un om implinit in viata!.chiar daca unii ma vor contesta dar asta e parerea mea!

  2. chiar nu e nici o problema sa ai bani. as fi ipocrit sa nu recunosc ca nu alerg zilnic dupa bani. dar, nu alerg dupa extrasul de cont in sine ci dupa starea de bine pe care o ai cand stii ca ai tot ce trebuie si o perioada nu iti faci griji pt ziua de maine.
    am cunsocut foooarte multi oameni cu bani multi sau exagerat de multi si cu foarte mult bun simt, la fel cum am cunoascut si o groaza de increzuti. de cele mai multe ori, cei care au facut banii, sunt la locul lor. cei care cred ca sunt destepti doar ca s-au nascut undeva…tocmai am scris despre

  3. mai era o faza tot la interviul asta,acelasi pusti a spus parafrazat ca costumul respectiv i se pare chiar ieftin in comparatie cu ce costume poarta normal ca dehh el se respecta….unde o mai crescut si asta?

Lasă un răspuns

